Nowe treningi w CrossFit Lublin

Zapraszamy na nowe treningi w CrossFit Lublin: Endurance (siła, kondycja, wytrzymałość) oraz Interwały + Brzuch. Zajęcia będą się odbywały we wtorki i czwartki o godzinie 19:00. Poprowadzi je Trenerka Magda Martyniuk, znana z lubelskich klubów oraz prowadzenia w naszym boxie grupy biegowej Husaria Race Team.

 

Opis zajęć:

 

Endurance (Siła, Kondycja, Wytrzymałość), wtorek godz. 19:00
Jest to rodzaj treningu wytrzymałościowo – siłowego, łączymy w nim elementy szybkościowe, siłowe i wytrzymałościowe. Takie połączenie pozwala nam uzyskać  wyrzeźbioną, wysportowana sylwetkę oraz w bezpieczny i kontrolowany sposób zwiększyć siłę, szybkość i wytrzymałość mięśniową.
Podczas treningu wykonujemy pracę tlenową, której zadaniem jest usprawnienie czynności serca, płuc i układu krążenia, oraz pracę beztlenową, poprzez elementy treningu interwałowego.
Dzięki temu intensywnie spalamy tłuszcz, zwiększamy wydolność, a także uodporniamy organizm na zmęczenie. Angażujemy do pracy wszystkie podstawowe grupy mięśniowe: klatkę piersiową, plecy, barki, biceps, triceps, brzuch, pośladki, nogi. Wykonujemy ćwiczenia  wykorzystujące ciężar własnego ciała, ciężar ciała partnera, oraz cały asortyment sprzętu dostępnego w boxie.

 

Interwały + Brzuch, czwartek godz. 19:00
Ten trening ma na celu ukształtowanie i wyrzeźbienie mięśni brzucha oraz redukcję zbędnej tkanki tłuszczowej, bez zmniejszania objętości mięśni. Aby uzyskać, uwydatnić mięśnie brzucha nie wystarczy wykonywać ćwiczeń jedynie na te partie. Najpierw należy spalić tłuszcz, a później wzmocnić mięśnie. Dlatego działamy kompleksowo łącząc interwały z kształtowaniem mięśni brzucha.
Trening interwałowy charakteryzuje się zmienną intensywnością ćwiczeń. Nastawiony jest na kształtowanie wytrzymałości i szybkości, jednak jego najważniejszą funkcją jest redukcja tkanki tłuszczowej. Polega on na przeplataniu ćwiczeń intensywnych ćwiczeniami o umiarkowanej lub niskiej intensywności. Jest o wiele skuteczniejszy od treningu kardio.
Spalanie tkanki tłuszczowej odbywa się na długo po skończonym treningu. Jest to związane z tzw. zwiększonym, powysiłkowym zapotrzebowaniem na tlen. Organizm regeneruje mięśnie czerpiąc energię ze spalania tłuszczu. Tak więc w pierwszej części naszego treningu skupiamy się na ćwiczeniach interwałowych angażujących wszystkie partie mięśni ze szczególnym uwzględnieniem mięśni brzucha – spalamy tłuszcz. Następnie zajmujemy się ćwiczeniami mającymi na celu uwydatnienie, wyrzeźbienie, ukształtowanie prostych, poprzecznych oraz skośnych mięśni brzucha.
Silne i dobrze wyćwiczone mięśnie brzucha stabilizują i utrzymują kręgosłup w równowadze, pomagają zachować prawidłową, pionową postawę ciała oraz zapobiegają uszkodzeniom krążka między kręgowego podczas zginania i dźwigania.

 

Zapraszamy w imieniu Trenerki Magdy Martyniuk, którą możecie oglądać na zdjęciach poniżej i którą witamy serdecznie w kadrze trenerskiej CrossFit Lublin :)

Magda Martyniuk, CrossFit Lublin

Magda Martyniuk CrossFit Lublin

Magda Martyniuk CrossFit Lublin

0102-magda_martyniuk

 

Magda Martyniuk CrossFit Lublin